AKHİSAR BELEDİYESPOR GEREDE’DE MOLA VERDİ

featured

akhisar-belediyespor_ana-Akhisar Belediyespor Gerede’de Hemşehri molası verdi.

Spor Toto Süper Lig’de mücadele veren Akhisar Belediyespor, 7. haftada konuk olacağı Kardemir Karabükspor maçı öncesinde Gerede’de ‘hemşehri’ molası verdi.

Akhisar Belediyespor takım otobüsü ile Safranbolu’da konaklayacak olan teknik heyet ve futbolcular; aslen Akhisarlı olan Gerede İlçe Emniyet Müdür Yardımcılığı’ndan 2 ay önce Bolu Trafik Şube Müdürlüğü’ne atanan Güray Aksüt’ün konuğu oldu.

Gerede İlçe Emniyet Müdür Yardımcılığı’ndan, 2 ay önce Bolu Trafik Şube Müdürlüğü’ne atanan Güray Aksüt, geleneği bozmayarak Kardemir Karabükspor maçı öncesi Akhisar Belediyespor’u Gerede Esentepe Park Bitsro Cafe ve Restorantta davet ederek akşam yemeğin hemşehrileriyle bir araya geldi.

Akhisar Beleidyespor’un her Karabükspor maçı öncesi gelenekselleşen, tüm teknik heyet  ve futbolcularında bulunduğu yemeğe; Kaymakam Arslan Yurt, Belediye Başkanı Mustafa Allar, Belediye Meclis Üyesi Avukat İsmail Çetin, İlçe Emniyet Müdürü Veli Gözütok, İlçe Jandarma Astsubay Kıdemli Başçavus Ferhat  Şen ve Gerede Ticaret Odası Meclis Üyesi ve Geredespor Futbol Şube Sorumlusu Kulüp İdari Menejeri  Ahmet Güzelce katıldı.

Yemek hoş ve sıcak ortamda gerçekleşen sohbete Belediye Başkanı Mustafa Allar, Gerede ve çalışmaları hakkında bilgi verdi. Daha sonra Gerede üretimiyle ünlü deri kemerlerinden hediye ederken, Akhisar Belediyespor Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay ise Akhisar Belediyespor formasından hediye takdim etti.

Yemek sonrası açıklamada bulunan Akhisar Belediyespor Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay, Cuma günü Kardemir Karabükspor ile maç yapacaklarını ve karşılaşmanın zor olacağını söyledi.

Karabükspor kendi evinde uzun süre çıkış arayan bir takım olduğunu dile getiren Reşit Akçay,  “Uzun süre çıkış arayan bir takımın psikolojisi ile karşı karşıya kalacağız. Zor olacak ama bizde sahada bir duruş göstermek istiyoruz. Bunun ardından başarılı olmak istiyoruz” dedi.

İlçe Emniyet Müdürlüğü daveti üzerine Gerede’de mola verdiklerini kaydeden Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay,  “Gerede’de çok iyi ağırlandık. Gerede Kaymakamı Arslan Yurt, Belediye Başkanı Mustafa Allar, İlçe Emniyet Müdürü Veli Gözütok, Jandarma Komutanı bizi çok değerli kıldılar. Hepsine bu güzel ortamda teşekkür ediyoruz. Bize gösterdikleri bu nezaketi de asla unutmayacağız. Buda bize maçta destekleyen bir yakıt olarak geri döneceğini düşünüyoruz” diye konuştu.

Akçay, kamp yapmaya daha önceleri Gerede Esentepe’ye geldiklerini şimdilerde organizatörlerin maçın yapılacağı yere yakın yere götürdükleri bunun da işlerini kolaylaştırdığını belirtti.

Akhisar Belediyespor kaptanı Bilal Kısa ise, Akhisar Belediyespor takımından önce Karabükspor’da oynadığını hatırlatarak şöyle konuşu:

“Karabükspor’da oynadığım zamanlar Gerede Esentepe’ye kamp yapmaya gelirdik. O dönemde burada kamp yapma imkanımız olmuştu. Kamp için burayı beğeniyorum. Sezon maçlarında birçok takımda burayı tercih ediyor. Kamp için bilinen bir yer. Yazın havasıyla kamp için çok güzel bir yer. Sahalarda ve otelde bu konuda yeterli.”

Galibiyetlerini sürdürmek istediğini belirten Kaptan Bilal, “Geçen hafta güzel bir galibiyet aldık. Şuan iyi de gidişatımız var. Bizim için her maç önemlidir. Lig yeni başladı ve uzun bir dönem bizi bekliyor. Anadolu takımıyız. Oyunumuzu devam ettirmek durumundayız. Hedefimiz tabi ki var. Ama biz maçları tek tek bakıyoruz. Bu maç da önem verdiğimiz bir maç. İnşallah Cuma günü Karabük’ten mutlu bir şekilde ayrılacağız. Maça hazırız. Yalnız iki arkadaşımızda Douglas ve Kenan’ın sakatlığı var. Geçen hafta da aynı kadroyla çıktık ve yendik. Maça iyi hazırlandık. Güzel bir sonuçla dönmeyi bekliyoruz” şeklinde konuşu.

Yemeğin artından futbolcular, teknik heyet ve Kaymakam Arslan Yurt ve Belediye Başkanı Mustafa Allar ile birlikte pasta kesildi. Daha sonra hatıra fotoğrafı çekildi.

Takım yaklaşık iki saatlik ziyaretin ardından konaklamak üzere Safranbolu’ya doğru hareket etti.

Güray Aksüt kimdir?

11 Eylül 2011 tarihinde Artvin Yusufeli İlçesi’nden Gerede Bölge Trafik İstasyon Amiri olarak atanan Akhisarlı Güray Aksüt, başarılı 3 yılın ardından Gerede İlçe Emniyet Müdürü Yardımcılığına getirildi. Daha sonra 3 ay gibi başarılı çalışmasının sonucunda Bolu Trafik Müdür Yardımcılığına terfi etti. Evli bir çocuk babası.