SAĞLIK’TA KALİTE HEDEFLENİYOR

Gerede Devlet Hastanesi personellerine özel toplantı düzenlendi. Toplantıda, sağlık personellerinin görüş, öneri, istek ve sıkıntılarının paylaşılarak, Gerede’nin stratejik önemi vurgulandı.

Bolu İli Hastaneleri Birliği’nin il genelinde tüm devlet hastanelerinde çalışanların memnuniyetinin artırılması amacıyla gerçekleştirdiği toplantılara, Gerede Devlet Hastanesi ile devam edildi.

Önceki gün, Bolu İli Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Dr. Murat Özmen’in katılımıyla, Gerede Devlet Hastanesi’nde farklı birimlerde görevlendirilen sağlık personellerine yönelik toplantı organize edildi.

Gerede Devlet Hastanesi Baş Tabibi Kahraman Dinler, Bolu İli Kamu Hastaneleri Birliği İdari Hizmetler Başkanı Uğur Pay, Gerede Devlet Hastanesi yöneticileri ve diğer personeller, toplantıda görüş ve önerilerini dile getirdi.

Sağlık görevlilerinin görüş, öneri ve isteklerinin değerlendirildiği toplantıda, personellerin sorunlarına da değinildi.

Yaklaşık bir saat süren toplantıda; Dr. Özmen, sıkıntıların çözümü doğrultusunda birlik olarak ellerinden gelen gayreti göstereceklerini kaydederken, sağlık görevlilerini bilgilendirmek adına 90 Gün Projesi’yle ilgili bilgiler paylaştı.

Hasta ve çalışan memnuniyetinin nitelikli hizmet verilmesi yönünden önem arz ettiğini vurgulayan Dr. Özmen, “Çalışanların motive edilmesi ve memnun olması, hastaya verilecek hizmet için gerekli bir kriterdir. Gerede’nin Ankara ve İstanbul arasında bir geçiş noktası olması, sağlık hizmetinin gerekliliğini daha da arttırmaktadır. Teçhizat ve çalışan sayısı bakımından Gerede Devlet Hastanesi’nin yeterli olması önemlidir. Bunun için elimizden geleni hep beraber yapmalıyız. Teknolojinin sürekli geliştiği ülkemizde, uygun teçhizatlarla hizmet vermek gerekmektedir.” ifadeleriyle sağlık personellerine bilgilendirmelerde bulundu.

Hasta ve personel memnuniyetinin esas alındığı 90 Gün Projesi ile, sağlık birimlerinde Kalite Çemberleri’nin genişletilmesi ve Toplam Kalite Yönetimi’nin güçlendirilmesi hedefleniyor.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
SAĞLIK’TA KALİTE HEDEFLENİYOR

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir