1. Haberler
  2. Genel
  3. Düzce’de Yere Çöp Atan Yandı

Düzce’de Yere Çöp Atan Yandı

duzcede yere cop atan yandi ej6YfJWf.jpg
0
Paylaş

Düzce Belediyesi, çevre kirliliğiyle mücadele etmek adına denetimler gerçekleştirdi. Denetimlerde yere sigara izmariti ve çöp atan vatandaşlara zabıta ekipleri tarafından ceza kesildi.

Düzce Belediyesi, “Temiz Şehir Düzce” kampanyası çerçevesinde çevre temizliği ve farkındalık çalışmalarını sürdürüyor. Zabıta ekipleri, şehir genelinde çöp ve sigara izmariti atan vatandaşlara yönelik kontrollerini artırdı.

İstanbul Caddesi ve çevresinde yapılan denetimlerde ise yere sigara izmariti, ambalaj atığı ve benzeri atıkları atan vatandaşlar tespit edilerek cezai işlem uygulandı.

(Haber Merkezi)

Düzce’de Yere Çöp Atan Yandı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Gerede Medyatakip