1. Haberler
  2. Genel
  3. ALLAR, ŞEHİRCİLİK BAKANI İLE GÖRÜŞTÜ

ALLAR, ŞEHİRCİLİK BAKANI İLE GÖRÜŞTÜ

featured
0
Paylaş

Allar, Şehircilik Bakanı ile görüştü.Gerede Belediye Başkanı Mustafa Allar, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın düzenlediği toplantıya katıldı.

Gerede Demirciler Mahallesi Kentsel Dönüşüm’ün Bakanlar Kurulu’ndan geçmesinin ardından suratla çalışmalara başlayan Gerede Belediye Başkanı Mustafa Allar, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın düzenlediği toplantıya katılarak,Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce ile Gerede’de gerçekleştirilecek olan ‘Kentsel Dönüşüm’ ile ilgili mütâla ettti.

ALLAR, ŞEHİRCİLİK BAKANI İLE GÖRÜŞTÜ
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Gerede Medyatakip