1. Haberler
  2. Genel
  3. Çankırı’nın İlçesinde Güvenlik Masaya Yatırıldı

Çankırı’nın İlçesinde Güvenlik Masaya Yatırıldı

0
Paylaş

Çankırı’nın Bayramören ilçesinin huzur ve güvenliğini artırmak amacıyla bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Kaymakam Hikmet Saka’nın başkanlığında düzenlenen bu toplantıda, bölgedeki güvenlik durumu ele alındı.

Toplantıya İlçe Emniyet Amiri Osman Şenyürek ve İlçe Jandarma Komutanı Teğmen Oğuzhan Soyyılmaz da katıldı.

Katılımcılar, ilçenin güvenliğiyle ilgili mevcut durum ve alınması gereken önlemler üzerinde fikir alışverişinde bulundu.

(Haber Merkezi)

Çankırı’nın İlçesinde Güvenlik Masaya Yatırıldı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Gerede Medyatakip