Karabük’teki Polis Meslek Eğitim Merkezi’nde (POMEM) eğitimlerini tamamlayan 408 öğrenci, düzenlenen mezuniyet töreni ile polislik mesleğine ilk adımını attı.
POMEM Yerleşkesi’nde gerçekleştirilen 29. Dönem Mezuniyet Töreni’ne Karabük Valisi Oktay Çağatay, Safranbolu Kaymakamı Hayrettin Baskın, Eflani Kaymakamı Ömer Bulut, Cumhuriyet Başsavcısı Selçuk Akman, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay İsmail Gökcek, POMEM Müdürü Koray Yalınkaya, kurum müdürleri, öğrenciler ve aileleri katıldı.
Konuşmaların ardından dönem birincisi tarafından yaş kütüğüne plaket çakıldı. Törende, eğitimlerini dereceyle tamamlayan ilk üç öğrenciye Vali Çağatay tarafından çeşitli hediyeler verildi.
Yemin töreninin ardından kep atan öğrenciler, mezuniyet sevincini aileleriyle paylaştı. Tebrikler sırasında bazı öğrenciler ve aileleri gözyaşlarını tutamadı.
(Haber Merkezi)


















