Bolu Filiz, ödül ile başarılarını pekiştirdi

featured

Yarım asırdır makarna sektöründe hizmet veren Bolu Filiz, Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nda makarna kategorisinin en itibarlı markası oldu. Türkiye genelinde gerçekleştirilen ve 65 kategoride en itibarlı şirketlerin belirlendiği araştırma, Beykoz Üniversitesi ve İtibar Akademisi iş birliği ile yapıldı. Türk gastronomisinin gelişimi, tohum tedariği, çiftçilerin eğitimi ve desteklenmesi konusunda yürüttüğü çalışmalarla sektörün öncüsü konumunda olan Filiz, “Yılın En İtibarlı Makarna Markası” ödülü ile başarılarını pekiştirdi.

Filiz, Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nda en itibarlı makarna markası ödülünü aldı. Beykoz Üniversitesi ve İtibar Akademisi iş birliği ile gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nın bu yıl 12’ncisi düzenlendi. Ödül programı kapsamında Türkiye’nin en itibarlı kurum ve markaları 65 kategoride belirlendi. Türkiye İtibar Endeksi Araştırması, 15 Aralık 2022 ile 15 Ocak 2023 tarihleri arasında, Beykoz Üniversitesi akademik desteği ve Bursa Teknik Üniversitesi raportörlüğünde Türkiye çapında yaklaşık 15 bin kişinin katılımı ile gerçekleştirildi. Araştırmada katılımcılara 60’tan fazla farklı soru açık uçlu olarak soruldu. Bilgisayar destekli telefonla görüşme yöntemi kullanılarak yapılan araştırmada; Türkiye lokomotifi 65 sektör mercek altına alındı ve kendi sektörlerinde en itibarlı firmalar belirlendi.

Filiz, Türk gastronomisinin gelişiminden tohum tedariğine ve sürdürülebilir üretime kadar tüm süreçlerini “Tarladan sofraya” yaklaşımıyla bir özen hikayesine dönüştürüyor. “Özenimiz Aynı” söylemiyle marka; toplumu Türk mutfağının keyifli, besleyici ve sürdürülebilir gıdalarıyla buluşturmak hedefiyle çalışmalarını yürütüyor. Yarım asırdır makarna sektörünün yıldızı ve bugün sektör lideri olan marka, sözleşmeli tarım alanındaki girişimleriyle de pazardaki lider konumunu güçlendiriyor. Filiz, 2019 yılında Anadolu’nun dört bir yanında çiftçilerin özenle yetiştirdiği en kaliteli buğdayların yeni özel harmanda buluşturulmasıyla baştan aşağı yenilendi. 2020 yılında ise yüzde 100 Türk buğdayı ile üretim taahhüdünde bulunan ilk şirket unvanına kavuştu. Anadolu’nun dört bir yanındaki yüzlerce çiftçinin özenle yetiştirdiği en kaliteli buğdayları kullanarak lezzetli makarnalar üreten Filiz, “Özel Harman” serisi ile ülkemizde makarnanın değer algısını artırmayı ve tüketicilere her öğünde kaliteli, güvenilir ve sağlıklı bir seçenek sunmayı hedefliyor.

Filiz Hakkında:

1974 yılında Bolu’da Filiz Gıda adı ile Doğuş Grubu bünyesinde kurulan Türkiye’nin köklü makarna markası Filiz, 1994’te dünya makarna devi Barilla (İtalya) ile başarılı bir ortaklığa adım attı. Barilla’nın en önemli markalarından olan Filiz; teknoloji, bilgi birikimi ve Ar-Ge konularındaki ilerlemeler ile 1990’lardan itibaren Türkiye’nin lider makarna üreticisi konumuna geldi. Sadece özenle seçilen durum buğdayını kullanan Barilla Gıda, bugün Türk damak tadına uygun şekilde ürettiği makarna çeşitlerini tüketicilerin beğenisine sunuyor.

(Haber Merkezi)

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bolu Filiz, ödül ile başarılarını pekiştirdi

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir