Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Başkan Vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyeleri, kamp çalışmaları devam eden takımla öğle yemeğinde bir araya geldi.
Yemekte futbolcular ve teknik ekiple sohbet eden başkan ve yönetim kurulu, yeni sezon hazırlık sürecine dair değerlendirmelerde bulundu. Ayrıca takıma başarı dileklerini iletti. Öğle yemeğinin ardından Yıldırım, Teknik Direktör İsmail Kartal ve Futbol Direktörü Oğuz Çetin ile bir toplantı düzenleyerek kamp çalışmaları, takımın hazırlık süreci ve yeni sezon planlamasına dair konuştu.
(Haber Merkezi)

















