BAŞVURUYLA BİLGİ ALINABİLECEK!

Geçtiğimiz günlerde, yerel basında çıkan haberlerle ilgili olarak KarGaz yazılı bir basın açıklaması yayınladı.

KarGaz’ın yaptığı yazılı basın açıklamasında; çıkan haberde özet olarak bir müşterimizin aşağıdaki konulardan şikayetçi olduğu vurgulanarak şirketimiz suçlanmaktadır:

1.KARGAZ’ın 2 ayda bir kez fatura düzenlediği,

2.2 ayda bir kez düzenlenen faturalar nedeniyle vatandaşların şikâyetçi olduğu,

3.65 gün sonra kesilen fatura nedeniyle 26 TL gecikme ücreti alındığı,

4.Elektrik kesintileri nedeniyle doğalgaz kesintisinin yaşandığı,

Özet olarak yukarda sıralanan şikâyetlerin –elektrik kesintilerinin yol açtığı kesinti dışında- hiçbiri gerçeği yansıtmamaktır. Şöyle ki,

1.KARGAZ tarafından normal şartlarda her ay fatura düzenlenmektedir. Şikâyet konusu fatura dönemi için de aynı durum söz konusudur. Şikâyete konu olan dönemde Gerede’de kayıtlı sayaç sayısı 2.962 adettir. Bu sayaçların 2.911 tanesi (%98,3) okunmuş ve faturalandırılmıştır. Sadece 52 tanesi (%1,7) çeşitli sebepler nedeniyle (aşırı kar, kapının okuma yapan personele açılmaması, vatandaşın evde bulunmaması (v.s)  okunamamıştır.

2.Faturaların iki ayda bir okunduğuna dair şirketimize ulaşmış şikâyet sayısı yok denecek kadar azdır.

3.Gecikme bedeli alınmasının bu fatura ile ilgisi bulunmamaktadır. Gazetenizde yer alan fatura kayıtlarımızdan çıkarılmıştır.  Bu faturada yer alan gecikme bedelinin 65 günlük olan bu faturayla ilgisi bulunmamaktadır. Böylesi bir durum nedeniyle de gecikme bedeli alınması söz konusu değildir. Bu faturada yer alan gecikme bedeli müşterimizin bundan bir önceki faturasını son ödeme tarihinden 3 gün sonra (21.10.2013 tarihinde ödemesi gerekirken 24.10.2013 tarihinde) ödemesi nedeniyle oluşan bedeldir.  Ayrıca bu bedel de 26 TL değil 26 Kuruş’tur. Bedelin 26 kuruş olduğu hem faturadaki gider kalemlerinin toplamından anlaşılmakta, hem de faturaya dikkatli bakıldığında  (26TL)  görülmektedir. Burada müşterimiz hem faturasını zamanında ödememiş hem de faturayı incelemeyerek şirketimizin haksız kazanç elde etmek için personelimizin işgüzarlık yaptığını belirterek şirketimizi zan altında bırakmıştır. Görüleceği gibi -ortada bir haksızlık olduğu doğru olmakla birlikte- bu haksızlığın şirketimizle ilgisi bulunmamaktadır.

4.Elektrik kesildiğinde diğer tüm elektrikle çalışan cihazlarda olduğu gibi kazan ve kombiler de çalışmamaktadır. Bu konuda da şirketimiz tarafından yapılacak bir işlem bulunmamaktadır.

Haksızlığa uğradığını düşünen vatandaşlarımızın çözüm bulabileceklerini düşündükleri her noktaya şikâyetlerini iletme hakları elbette ki bulunmaktadır. Bu yönde şikâyeti bulunan vatandaşlarımız şirketimize de başvurduklarında kendileri detaylı bir şekilde bilgilendirilecektir.

Durumu Gerede halkının bilgisine arz eder saygılar sunarız.

KARGAZ A.Ş.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
BAŞVURUYLA BİLGİ ALINABİLECEK!

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir