1. Haberler
  2. Genel
  3. Kastamonu’da kasksız motosiklet kullananlar yandı

Kastamonu’da kasksız motosiklet kullananlar yandı

kastamonuda kasksiz motosiklet kullananlar yandi lB7KVQxZ.jpg
0
Paylaş

Kastamonu’da İl Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı ekipler tarafından son bir haftada yapılan denetimlerde 152 motosiklet sürücüsünün kask kullanmadığı tespit edildi.

Kastamonu İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, motosikletlere yönelik denetimlerini sürdürüyor. Bu çerçevede, son bir hafta içerisinde 366 motosiklet ve sürücüsü denetlendi.

Ekipler tarafından, denetim yapılan 152 motosiklet sürücüsünün kask takmadığı tespit edildi.

Kastamonu İl Emniyet Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, sürücülere uyarılarda bulunularak, “Motosikletlerde 10 kilometre hızla meydana gelen kazalarda yaralanma riski, 30 kilometre hızla meydana gelen kazalarda ölüm riski vardır. Kasksız motosiklet kullanmayın” ifadelerine yer yerildi.

(Haber Merkezi)

Kastamonu’da kasksız motosiklet kullananlar yandı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Gerede Medyatakip