Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, öğretmenlerin katılımıyla düzenlenen “Huzur ve Kardeşlik Yürüyüşü” programında bir araya geldi. Sakarya’da gerçekleştirilen etkinlikte öğretmenler, doğayla iç içe yürüyüş yaparak eğitim yılının ardından bir araya gelme fırsatı buldu.
“Aynı Yolda, Aynı Umutla” mottosuyla gerçekleştirilen etkinlik, Sakarya İl Ormanı’nda düzenlendi.
Yürüyüş kapsamında öğretmenler hem fiziksel aktivite yaptı hem de yoğun geçen eğitim-öğretim yılının ardından doğayla iç içe vakit geçirdi.
Bakan Tekin Öğretmenlerle Bir Araya Geldi
Etkinliğe katılan Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, öğretmenlerle birlikte yürüyüş yapmaktan memnuniyet duyduğunu belirtti.
Tekin, “Güne Sakarya’da, doğanın kalbinde öğretmenlerimizle yürüyerek başladık. Sakarya Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğümüzün parkurunda hem yürüdük hem hasbihal ettik. Birlikte atılan her adımın, paylaşılan her sohbetin eğitim yolculuğumuza güç kattığına inanıyorum. Doğayla iç içe, muhabbetle dolu güzel bir sabah oldu” dedi.
Dayanışma ve İletişim Güçlendirildi
Yürüyüş boyunca öğretmenler arasında dayanışma, birlik ve beraberlik duygularının pekiştirilmesi amaçlandı.
Etkinlikte meslektaşlar arasındaki iletişim ve iş birliğini destekleyen çeşitli buluşmalar gerçekleştirildi.
Öğretmenlerin İyi Oluş Hali Vurgulandı
Programda öğretmenlerin yalnızca mesleki gelişimlerinin değil, bedensel, ruhsal ve sosyal yönden de desteklenmesinin önemine dikkat çekildi.
Etkinlik, hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.
(Haber Merkezi)


















