1. Haberler
  2. Genel
  3. CEP OTOPARKLAR HAYATA GEÇİYOR

CEP OTOPARKLAR HAYATA GEÇİYOR

featured
0
Paylaş

cep otopark 2Gerede Belediyesinin başarı ile uygulamaya koyduğu cep otopark projelerinin tamamlanmasının ardından hem vatandaşlara hem de kış aylarında çalışma yapan Belediye ekiplerine büyük rahatlık sağlayacak.

İlçemiz mahallelerinde gerekli görülen alanlara yapımı başlanan ve devam eden cep otoparkları mahallelerdeki park sorununu ortadan kaldıracak.

Belediye Başkanı Mustafa Allar, konu ile ilgili yaptığı açıklamada; “Mahallelerimizdeki araçların gelişi güzel park etmesi sonucu oluşan park sorunu ve kış aylarında yaptığımız kar temizleme çalışmalarında araçlarımızın bu alanlara girememesi sebebiyle cep otopark projemizi başlattık. Mahallelerimizde ihtiyaç duyulan alanlara cep otoparkları yapıyoruz. Bu uygulamaya vatandaşlarımız da destek veriyor. Evlerinin ve işyerlerinin önünde saatlerce hatta günlerce kalan araçlardan dolayı bilhassa kış aylarında ciddi sorunlarla karşılaşıyorduk. Cep otopark uygulamamız ile bu sorunu da inşallah ortadan kaldıracağız” dedi.

cep otopark 4

cep otopark

CEP OTOPARKLAR HAYATA GEÇİYOR
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Gerede Medyatakip