1. Haberler
  2. Eğitim
  3. Düzce’de Acil Çağrı Personeline Etkili İletişim Eğitimi Verildi

Düzce’de Acil Çağrı Personeline Etkili İletişim Eğitimi Verildi

duzcede acil cagri personeline etkili iletisim egitimi verildi fhCKRNnp.jpg

Düzce’de 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü, Düzce Üniversitesi ve Yeşilay Danışmanlık Merkezi işbirliğiyle etkili iletişim teknikleri üzerine bir eğitim semineri düzenlendi.

Seminer, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü’nün konferans salonunda gerçekleştirildi. Vali Yardımcısı Ömer Sağlam’ın da katıldığı eğitimde, kurum personeline yönelik, alanında uzman hocalar tarafından çeşitli konularda eğitimler verildi.

Eğitimlerin amacı, acil çağrı hizmetlerinin etkili ve verimli bir şekilde, koordinasyon içerisinde yürütülmesini sağlamak ve personelin motivasyonunu artırmaktı.

Üniversite ve Yeşilay’dan uzmanlar katkı sundu

Düzce Üniversitesi Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi’nden Dr. Öğr. Üyesi Nurgül Soydaş, Etkili İletişim Teknikleri, Çatışma-Stres Yönetimi ve Öfke Kontrolü konularında bilgi ve deneyimlerini paylaştı.

Düzce Yeşilay Danışmanlık Merkezi Sosyal Hizmet Uzmanı Gülbeyaz Çınar Pamuk ise Bağımlılığa Yaklaşım konusunda 112 Acil Çağrı Merkezi personeline eğitim verdi.

(Haber Merkezi)

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Düzce’de Acil Çağrı Personeline Etkili İletişim Eğitimi Verildi
Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gerede Medyatakip