1. Haberler
  2. Güncel
  3. Bolu’da Yükselen Dumanlar Paniğe Neden Oldu

Bolu’da Yükselen Dumanlar Paniğe Neden Oldu

Bolu'da Yükselen Dumanlar Paniğe Neden Oldu
0
Paylaş

Bolu’da askeri lojmanlardan çıkan yoğun dumanlar yangın paniğine sebep oldu. Vatandaşlar tarafından cep telefonlarına kaydedilen olayın, kömür yakılmasından kaynaklandığı ortaya çıktı.

Bolu’nun Tabaklar Mahallesi’nde, Valilik binası yanında yer alan askeri lojmanlardan çıkan yoğun dumanlar, vatandaşlarda paniğe neden oldu.

Görgü tanıklarının aktardığı bilgilere göre, tellerle çevrili askeri lojmanlardan yükselen dumanlar cep telefonu kameralarına da yansıdı. İlk etapta yangın endişesi uyandıran dumanların sebebinin kömür yakılması olduğu kısa süre sonra anlaşıldı.

(Haber Merkezi)

Bolu’da Yükselen Dumanlar Paniğe Neden Oldu
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Gerede Medyatakip