Gerede İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, ilçe merkezinde trafik güvenliğine yönelik rutin uygulama gerçekleştirdi.
Cumhuriyet Meydanı başta olmak üzere ilçe genelinde yapılan denetimlerde araçlar durdurularak sürücü ve yolcuların kontrolleri sağlandı.
Ekipler, uygulama kapsamında sürücü belgeleri ve araç evrakları başta olmak üzere gerekli kontrolleri yaptı.
Denetimler Aralıklarla Devam Edecek
Halkın huzur ve güvenliğinin sağlanması amacıyla gerçekleştirilen trafik uygulamalarının belirli aralıklarla sürdürüleceği belirtildi.
(Haber Merkezi)


















