Ankara’nın Beypazarı ilçesinde vatandaşlar, son dönemde etkili olan yağışlar nedeniyle şükür duasında bir araya geldi.
Ankara’nın Beypazarı ilçesine bağlı Dağşeyhler Mahallesi’nde son dönemde etkili olan yağışlar nedeniyle şükür duası programı düzenlendi.
Mahalle Sakinleri Bir Araya Geldi
Dağşeyhler Mahallesi’nde gerçekleştirilen programda vatandaşlar bir araya gelerek yağışlar için şükür duası etti.
Etkinlikte Kur’an-ı Kerim okunurken, kaside ve ilahiler de seslendirildi.
Manevi Atmosfer Yaşandı
Programa katılan mahalle sakinleri, dualar eşliğinde manevi atmosferi birlikte yaşadı.
Şükür duasına mahalle halkının yoğun ilgi gösterdiği belirtildi.
Gelenek Bu Yıl Da Sürdürüldü
Dağşeyhler Mahallesi Muhtarı Bayram Uysal, şükür duası programının her yıl düzenli olarak gerçekleştirildiğini söyledi.
Uysal, “Her sene düzenlediğimiz şükür duasını bu sene de vatandaşların katılımıyla gerçekleştirdik” dedi.
(Haber Merkezi)















