1. Haberler
  2. Genel
  3. Zonguldak Devrek’te Geri Sayım Başladı: “Kapıp Gelmenizi Bekliyoruz”

Zonguldak Devrek’te Geri Sayım Başladı: “Kapıp Gelmenizi Bekliyoruz”

0
Paylaş

Zonguldak’ın Devrek ilçesinde belediye tarafından 13 Ağustos 2024 tarihinde yaz şenliği gerçekleştirilecek. Halkı şenliğe davet eden Devrek Belediye Başkanı Özcan Ulupınar, “Sandalyenizi kapıp gelmenizi bekliyoruz” dedi.

Devrek Belediye Başkanı Özcan Ulupınar, yaptığı açıklamada, yaz şenliği kapsamında 13 Ağustos Salı günü saat 21.00’de eski terminal alanında konser düzenleneceğini bildirdi.

Gecede, Ozan Kırımlı ve Yağmur ekibinin sahne alacağını vurgulayan Ulupınar, “Sevdiklerinizle birlikte keyifli saatler geçirebileceğiniz bu etkinlikte, sandalyenizi kapıp gelmenizi bekliyoruz.” ifadelerini kullandı.

(Haber Merkezi)

Zonguldak Devrek’te Geri Sayım Başladı: “Kapıp Gelmenizi Bekliyoruz”
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Gerede Medyatakip