Bolu’nun Yeniçağa ilçesinde yasak olduğu belirtilen yabani salep topladıkları gerekçesiyle toplam 2 milyon 97 bin 735 TL idari para cezası uygulanan 3 kişiden biri, Bolu Orman Bölge Müdürlüğü binasının çatısına çıkarak intihar girişiminde bulundu. Şahıs, polis ekiplerinin çabasıyla ikna edilerek çatıdan indirildi.
Olay, Bolu Orman Bölge Müdürlüğü hizmet binasında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, geçtiğimiz günlerde Yeniçağa ilçesinde doğadan toplanması yasak olan 4,5 kilogram yabani salep topladıkları belirlenen 3 kişiye, “biyoçeşitliliği tahrip etmek” suçundan toplam 2 milyon 97 bin 735 TL idari para cezası kesildi.
Uygulanan cezaya tepki gösteren Ali K., Bolu Orman Bölge Müdürlüğü binasının çatısına çıktı. Durumu fark eden çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık, polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi.
Ekipler Bölgede Önlem Aldı
İtfaiye ekipleri, olası bir duruma karşı binanın alt kısmına atlama brandası kurarak güvenlik önlemi aldı. Polis ekipleri ise Ali K.’yi ikna etmek için çatıya çıktı.
Çatıda bulunduğu sırada kesilen ceza miktarına tepki gösteren Ali K., ayrıca jandarma ekiplerinin cezai işlem uyguladığı esnada gazi olduğunu belirttiği babasına kötü muamele yapıldığını ileri sürdü.
“Kendimi Atacağım”
Ali K., aşağıda bekleyen gazetecilere seslenerek, “2 milyon lira bize ceza kestiler. Kendimi atacağım” dedi.
Polis ekiplerinin uzun süren ikna çalışmasının ardından Ali K., bulunduğu yerden güvenli şekilde indirildi.
Çatıdan indirilen Ali K., ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
(Haber: Münire Karabulut)

















