Fenerbahçe futbol takımı, yeni sezon hazırlıkları çerçevesinde Düzce’ye geldi. Kaynaşlı’da Düzce Fenerbahçeliler Derneği tarafından karşılanan kafile, taraftarların yoğun ilgisi ile karşılaştı.
Organizasyona katılan onlarca sarı-lacivertli taraftar, meşalelerle ve tezahüratlarla destek verdi. Taraftarlar, futbolcular ve teknik heyetle fotoğraf çekilmek için yoğun çaba gösterdi. Karşılama anında, teknik direktör İsmail Kartal ve teknik heyete çiçek takdim edildi. Bu esnada, taraftarların yarattığı coşkulu atmosfer dikkat çekti.
Düzce Topuk Yaylası Tesisleri’nde kamp çalışmalarını sürdürecek olan Fenerbahçe’nin, kamp süresince taraftarlarla çeşitli etkinliklerde bir araya gelmesi planlanıyor.
(Haber Merkezi)


















