Bolu’nun Gerede ilçesinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrenciler karne heyecanı yaşadı. İlçede düzenlenen karne programında öğrenciler, karnelerini ve başarı belgelerini protokol üyelerinin elinden aldı.
2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanmasıyla birlikte Gerede’de öğrenciler yaz tatiline girmenin mutluluğunu yaşadı. Karne günü dolayısıyla ilçedeki okullarda öğrenciler, öğretmenleri ve aileleriyle birlikte heyecanlı anlar yaşadı.
Bu kapsamda Halil Nom İlkokulu’nda karne programı düzenlendi. Programa Mengen Kaymakamı ve Gerede Kaymakam Vekili Sercan Yıldız, Belediye Başkanı Mustafa Allar, İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat Aktay, protokol üyeleri ve öğretmenler katıldı.

Karne ve Başarı Belgeleri Verildi
Programda öğrencilerle bir araya gelen protokol üyeleri, karne ve başarı belgelerini öğrencilere takdim etti. Eğitim öğretim yılı boyunca derslerinde gayret gösteren öğrenciler, karnelerini alarak yaz tatiline başladı.
Karne dağıtımı sırasında öğrencilerin mutluluğu dikkat çekerken, öğretmenler ve aileler de bu heyecana ortak oldu.
Öğrencilere İyi Tatiller Dileği
Eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrencilerin yaz tatilini sağlıklı, huzurlu ve verimli geçirmeleri temenni edildi. Öğrencilerin eğitim sürecinde emek veren öğretmenler, okul idarecileri ve ailelerin katkısına da dikkat çekildi.
Gerede’de karne heyecanı yaşayan öğrenciler, yaz tatilinin ardından yeni eğitim öğretim yılında yeniden ders başı yapacak.
(Haber: Meral Bınar)


















