Düzce Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren Bilim Merkezi, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu. Çocukların karne sevincini artıran şenlik, renkli görüntülere sahne oldu.
Bilim, teknoloji ve eğlencenin bir araya geldiği etkinliklerde çocuklar yeni deneyimler elde etti. Şenlik kapsamında boyama, 3D modelleme çalışmaları, mikroskobik canlı gözlemleri ve çeşitli bilimsel uygulamalara katılan öğrenciler, keşfetmenin ve üretmenin mutluluğunu yaşadı.
VR gözlüğü deneyimi ile sanal gerçeklik dünyasını keşfetme fırsatı bulan çocuklar, Işıklı Masal ve Keşif Ormanı Sergisi, Sanayi Sıfır Atık Müzesi ile bilimsel düzeneklerin yer aldığı sergi alanlarını da gezdiler. Yoğun ilgi gören etkinlikler sayesinde çocuklar keyifli bir gün geçirdi.
(Haber Merkezi)

















