Bolu’da TEM Otoyolu üzerinde gerçekleştirilen polis denetimlerinde, yasa dışı yollarla Türkiye’ye giriş yaptığı belirlenen 6 düzensiz göçmen yakalandı. Olayla bağlantılı olarak gözaltına alınan göçmen kaçakçılığı şüphelisi ise tutuklandı.
Bolu İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından TEM Otoyolu üzerinde yapılan kontroller sırasında, Türkiye’ye kaçak yollarla giriş yaptığı tespit edilen 6 Suriye uyruklu düzensiz göçmen yakalandı. Göçmen Kaçakçılığıyla Mücadele ve Hudut Kapıları Şube Müdürlüğü ekiplerinin 19 Haziran tarihinde yürüttüğü çalışmalar kapsamında tespit edilen şahıslar hakkında sınır dışı işlemleri başlatıldı.
Operasyon çerçevesinde göçmen kaçakçılığı yaptığı iddiasıyla A.S. isimli şüpheli gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edilen şüpheli, 20 Haziran tarihinde çıkarıldığı mahkeme tarafından tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Yetkililer, düzensiz göç ve göçmen kaçakçılığıyla mücadele kapsamında denetimlerin aralıksız sürdürüldüğünü belirtti.
Haber: Davut Er















