1. Haberler
  2. Güncel
  3. Bolu Highway AVM’deki Gerginliğe İlişkin Açıklama Geldi

Bolu Highway AVM’deki Gerginliğe İlişkin Açıklama Geldi

featured

Bolu’daki Highway Outlet Alışveriş Merkezi’nde bir müşteri, restoranda ayrımcılık yapıldığını öne sürerek tepki gösterdi. “Adamına göre muamele” yapıldığını iddia eden vatandaş, kısa süreli arbede yaşanmasına neden oldu.

Sipariş Sonrası Çay İstemesi Gerilimi Başlattı

Olay, TEM Otoyolu ve D-100 kara yolunun Bolu geçişinde yer alan Highway Outlet AVM’de meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, başında kufi takke bulunan bir kişi, restoranda yemek yedikten sonra çay sipariş etti. Ancak garsonun, çayı getirmemesi ve diğer masalara servis yapması üzerine müşteri tepki gösterdi.

“Adamına Göre Muamele” Tepkisiyle Ortalık Karıştı

Müşteri, kendisine kasıtlı olarak hizmet verilmediğini savunarak, restoranda “adamına göre muamele” yapıldığını öne sürdü. Bu sözler sonrası çıkan tartışma kısa sürede arbedeye dönüştü ve çevrede kısa süreli bir panik yaşandı.

İşletmeden Açıklama: “Yoğunluktan İkram Yapılmıyor”

Tartışmanın ardından işletme yetkililerinin müşteriye, “Yoğunluktan dolayı çay ve kahve ikramımız yoktur, bu yüzden servis etmedik” şeklinde açıklama yaptığı öğrenildi. Öfkesi güçlükle yatıştırılan müşteri, bir süre sonra alışveriş merkezinden ayrıldı.

(Haber: Münire Karabulut)

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
1
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bolu Highway AVM’deki Gerginliğe İlişkin Açıklama Geldi
Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gerede Medyatakip