1. Haberler
  2. Güncel
  3. Özübek: Yarınlar daha güzel olacaktır

Özübek: Yarınlar daha güzel olacaktır

featured
0
Paylaş

Türk Sağlık-Sen Bolu İl Başkanı Furkan Özübek, “1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü” dolayısıyla bir mesaj yayınladı.

Başkan Özübek’in “1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü” mesajı şöyle:

“Türkiye Kamu-Sen’in mücadele ruhu çalışanlarımızı mutlu, Türk milletini ve Türkiye Cumhuriyeti Devletini, bir ve bütün olarak ilelebet payidar kılacaktır. Çalışanlarımız emeğinin, alın terinin ve yüreğinin gücünün farkına vardığında yarınlar daha güzel olacaktır.

Bir arada kardeşçe, daha çok çalışacağız, daha çok üreteceğiz, haklarımızı elde edebilmek için daha güçlü bir mücadele vereceğiz. Bu birliktelik, bizleri 21. yüzyılı Türk Asrı yapmak noktasındaki hedefimize ulaştıracaktır. Tüm çalışanlarımızın 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü kutluyorum”

(Haber: Münire Karabulut)

Özübek: Yarınlar daha güzel olacaktır
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Gerede Medyatakip