1. Haberler
  2. Spor
  3. Düzce’de Gençler Doğayla İç İçe Yaz Kampında Buluştu

Düzce’de Gençler Doğayla İç İçe Yaz Kampında Buluştu

duzcede gencler dogayla ic ice yaz kampinda bulustu c9MrWKEm.jpg
0
Paylaş

Düzce Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü, yaz kamplarına kesintisiz devam ediyor. Gençlik Ofisi’ne kayıtlı 30 kadın ve 30 erkek gençten oluşan grup, Samandere Şelalesi Sosyal Tesisi’nde kamp düzenlendi.

Belediye, gençlere yönelik etkinliklerine yaz döneminde de sürdürmekte. Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü tarafından düzenlenen Yaz Kampları çerçevesinde, Gençlik Ofisi üyesi 60 genç, Samandere Sosyal Tesisi’nde buluştu. İki gün süren kampın ilk gününde 30 kadın genç, ikinci gününde ise 30 erkek genç ağırlandı. Kamp boyunca katılımcılar için çeşitli sportif etkinlikler ve yarışmalar gerçekleştirildi. Ayrıca, Düzce Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü eğitim birimi tarafından yangına müdahale eğitimleri yapıldı. Doğayla iç içe geçen bu kampta gençler; doğada yaşam, çadır kurulumu ve kampçılık kuralları gibi konularda da bilgi edinme fırsatı buldu.

Organizasyonla ilgili düşüncelerini paylaşan gençler, arkadaşlarına bu kamplara katılmaları yönünde tavsiyelerde bulunarak, Gençlik Ofisi’ne üye olunması çağrısında bulundu. Katılımcılar ayrıca, organizasyonda emeği geçenlere ve Düzce Belediyesi’ne teşekkür etti.

(Haber Merkezi)

Düzce’de Gençler Doğayla İç İçe Yaz Kampında Buluştu
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Gerede Medyatakip